De voorbereidingen, voor de start van Benefits for Kids in de gemeente Capelle aan den IJssel, zijn inmiddels afgerond. Benefits werkt aan nieuwe contacten met scholen en bedrijven in de gemeente. De eerste presentaties voor bedrijven zijn in volle gang en medewerkers van de gemeente zelf zijn ook ingelicht. BforYou zal ditmaal meer groepsgericht werken, waarin een groep matches tegelijk start en gedurende het jaar wordt gevolgd. De eerste Capelse matches gaan van start. En we kunnen alvast bekend maken dat een van de wethouders zich ook als mentor heeft aangemeld! Op 20 maart om 16.00 uur is de aftrap in het IJssellandziekenhuis.

Lees hier de digitale nieuwsbrief van de gemeente Capelle aan den IJssel met een artikel over Benefits for Kids.

bfk-footer-logo           bfg-footer-logo

Wij willen dat kinderen ontdekken waar ze goed in zijn, hun plekje vinden in de maatschappij en plezier hebben in het leren van nieuwe dingen. Daarom zien wij het als ons ideaal, en morele en sociale plicht, om hieraan een steentje bij te dragen. Kinderen zijn onze toekomstige uitvinders, trendsetters, en deskundigen. Dat is toch iets waar jij je ook voor wilt inzetten!