Vrijdag 5 juni is het feest! De 30 meiden en hun mentoren van Benefits for Girls organiseren een Benefietavond en heten u van harte welkom!

Deze Benefietavond wordt georganiseerd omdat de meiden en mentoren hun traject in juli willen afsluiten met een leuke en gezellige eindactiviteit. Hier is geld voor nodig! Speciaal voor deze avond hebben de meiden en mentoren, onder leiding van echte kunstenaars, schilderijen gemaakt die geveild gaan worden. De veiling is onderdeel van een verrassend programma! U wordt onder andere getrakteerd op acts van de meiden zelf. We beginnen de avond met een warme hap.

Wanneer?  Vrijdag 5 juni
Hoe laat?   Vanaf 17.30 uur zaal open
Start programma 18.00 uur
Acts, veiling en feest tot 20.30 uur
Waar?      De Nieuwe Banier, Banierstraat 1 te Rotterdam

Iedereen is van harte welkom! Wij hopen dat u net zo enthousiast bent als de meiden en mentoren. Aanmelden kan per mail of telefonisch 010 – 285 78 25.

De organisatie van deze avond is in samenwerking met Stichting Noord Plus.