Benefietshow in Kantine Walhalla

Omdat BforYou 15 jaar bestaat, is er op 20 november vanaf 18.00 uur een groots Benefiet en jubileumfeest in kantine Walhalla, met als thema ‘Rotterdams talent’.

Rotterdams aanstormend maar ook gevestigd talent met hart voor stichting BforYou laat zien wat ze in huis heeft. Denk aan o.a. John Buijsman (presentatie), Ruth Jacott, YMP, Tasha’s World,  La Familia, Tim Hartog, Andre Heuvelmans, Jared en Dina Medina.

Daarnaast hoort u inspirerende verhalen van kinderen en wordt uw kennis van Rotterdam getest. U komt toch ook ons feest meevieren om zo Rotterdams talent te ondersteunen?

Voor € 150,– euro p/p kunt u een avond lang genieten, maar u mag natuurlijk altijd meer kaarten bestellen! De opbrengst van de avond besteden we aan de activiteiten voor de kinderen en aan het programma Mentoren010 dat zich speciaal richt op kinderen met een verblijfstatus.

Deze kinderen krijgen weinig specifieke aandacht. Om hen te ondersteunen om succesvol te zijn op school, goede keuzes te maken en hun dromen te realiseren krijgen zij van ons een mentor. Meer dan andere kinderen hebben zij weinig zicht op hun mogelijkheden, geen netwerk van vriendjes. Ze krijgen vaak een lager schooladvies dan ze aankunnen en hebben weinig vrijetijdbesteding, dat nog los van taalproblemen.

Kaarten zijn te bestellen via feest@benefitsforkids.nl of bellen naar 010-2857825