Op vrijdag 11 februari werd  ons koppel Annelies en Dilara  geïnterviewd door RTV Rijnmond voor het programma “Aanpakken”. Presentator Sander de Kramer, onder andere bekend als oprichter van de straatkrant, ging een dagje mee op stap. Mentee Dilara haalde de mentor Annelies op van haar werk en samen gingen ze die dag Sushi eten. “Waarom gaan jullie eigenlijk Sushi eten?” vroeg Sander. “Omdat ik het zo lekker vind en het al een keer had afgesproken met mijn mentor Annelies”zegt Dilara. Haar ogen stralen al bij de gedachte straks lekker sushi te gaan eten.

Dilara en Annelies zijn aan elkaar gekoppeld sinds oktober 2010, ze hebben inmiddels samen al verschillende activiteiten ondernomen. Klik op onderstaande link voor het RTV Rijnmond programma “aanpakken” met de aflevering over Benefits for Kids.