Voor Bedrijven

We zijn altijd op zoek naar nieuwe mentoren vanuit het bedrijfsleven en organisaties om kinderen te begeleiden. Uiteraard zijn ZZP’ers en vrijwilligers ook altijd welkom om een steentje bij te dragen. Mentoren die in een arbeidsorganisatie werken, beschikken meestal wel over meer mogelijkheden en netwerk om de wereld van een kind te vergroten.

Wat je als bedrijf moet weten

Steeds meer bedrijven hebben een MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) beleid of willen dit ontwikkelen. Benefits for Kids draagt graag bij aan de invulling hiervan. Er zijn meerdere mogelijkheden voor bedrijven om onze organisatie en programma’s te ondersteunen. Hierbij kan worden gedacht aan werving van mentoren binnen het bedrijf, sponsoring in de vorm van financiële middelen of het ter beschikking stellen van faciliteiten zoals een ruimte en/of materiaal voor activiteiten binnen het project. Wij zijn blij met iedere vorm van ondersteuning!

Wilt u graag als bedrijf een van onze mentorprogramma’s ondersteunen? Zijn er nog andere dingen die u ons wilt vragen of is er nog iets anders dat u graag wilt weten? Aarzel niet en neem contact met ons op, wij beantwoorden graag al uw vragen!