Over Benefits for Kids

Het mentorprogramma Benefits for Kids van de Stichting BforYou is een belangrijk mentorprogramma voor kinderen en tieners en bestaat al sinds 2001. Sinds de start hebben wij met veel plezier succesvolle mentorkoppels gemaakt in Rotterdam Met trots kunnen we nu ook zeggen dat we dit ook in Schiedam, Vlaardingen en Maassluis doen!

Mentoring is  inmiddels een begrip in Nederland en wij gebruiken het de laatste vijftien jaar om talenten te ontwikkelen bij kinderen. De reden dat het zo populair is, is omdat het laagdrempelig is en effectief. Het wordt steeds meer toegepast in het onderwijs en bij sociale achterstandsbestrijding. Dankzij ons mentorprogramma kunnen wij contacten leggen tussen het bedrijfsleven in de stad, het onderwijs en het maatschappelijk middenveld. De stichting BforYou is één van de belangrijke pioniers op het gebied en is daarvoor ook meerdere malen genomineerd. We staan  inmiddels bekend als deskundig en creatief, en daar zijn we trots op!

Benefits for Kids is altijd op zoek naar gedreven mentoren die kinderen weten te motiveren en kansen creëren!