Medewerkers van Woonstad Rotterdam hielden vorig jaar een ‘online veiling’ om geld op te halen voor B for You. Tijdens de eindejaarsbijeenkomst werden we verrast met de opbrengst van deze actie: 1.154 euro. In slechts twee weken tijd was dit bedrag opgehaald met het organiseren van activiteiten voor en door medewerkers, zoals een rondleiding door het stadhuis, een workshop kleuradvies en een sessie mindfulness. In totaal hebben 78 collega’s van Woonstad aan deze actie deelgenomen, waarvan er twaalf een workshop of activiteit hebben georganiseerd.

Samenwerking
Eind januari overhandigde Jenny Vermeeren, directeur Verhuur en Wijken bij Woonstad, de cheque officieel aan onze bestuurder, Wilma Gillis. Woonstad werkt al jaren samen met B for You. Enkele medewerkers van Woonstad zijn al mentor of willen dat graag worden.

Donaties
B for You ziet talent in alle kinderen en wil ze door middel van mentoren op weg helpen om hun talenten te ontdekken en ontwikkelen. Daarvoor zijn donaties van harte welkom.
Doneren kan heel eenvoudig via onze website.
Ook kun je meedoen aan onze Whydonate-campagne:  rennen voor mentoren en mentees tijdens de Rotterdam marathon.