Eon 2012

Bij deze willen wij onze sponsor en de medewerkers van het E-on bezoekerscentrum bedanken voor de geweldige ontvangst en gastvrijheid tijdens ons bezoek op 26 mei. De kinderen hebben het erg naar hun zin gehad. Vooral het feit dat de kinderen zelf aan de slag gaan met kleine bouwpakketten om energie op te wekken was leuk. Bijvoorbeeld energie uit citroenen. De kinderen waren geconcentreerd bezig, het was soms zelfs even stil! Ook een quiz over energieverbruik kon niet ontbreken. En wie raakt er nu niet gefascineerd door een stapel boterhammen met pindakaas? Zo’n 1400 stuks wel te verstaan. Je moet het echt zelf zien. Een heel mooi pand op de Maasvlakte, leuke activiteiten en helemaal van nu. De kinderen vonden het op een commando centrum lijken, erg stoer. Dit doen we volgend jaar zeker weer!