We kijken terug op een heel sfeervolle en inspirerende eindejaarsbijeenkomst op 12 december! De bijeenkomst is heel druk bezocht door mentoren, sponsors, opdrachtgevers, verwijzers en partners. ‘Netwerk versus Netwerk’ was het thema en daar draaide ook alles om! De bijeenkomst was mede een succes vanwege de prachtige locatie bij communicatiebureau ARA en de zeer gastvrije medewerkers. Onze gastheer Paul Kroef heette ons welkom. Jos van der Vegt vertelde over hoe zijn enorme netwerk ooit begonnen was en zijn verhaal nodigde ieder uit om eens goed naar het eigen netwerk te kijken. Mogelijk zijn daar aanknopingspunten voor het netwerk van de mentee te bedenken?

meeting araWilma Gillis-Burleson liet de plannen en verwachtingen voor 2014 zien en die zijn positief! Zij deed ook een oproep om mee te denken over een benefietavond in het kader van ons 12,5 jarig bestaan volgend jaar. De ideeën over eigen netwerken werden tijden de Indische maaltijd besproken. En collega Isia da Luz zong, begeleid door een gitarist, als afsluiting een paar prachtige Kaapverdische liedjes. Op onze facebookpagina staat een kort filmpje! Ook zie je op deze pagina meer foto’s.