Vier mentoren prijken op de voorpagina van het huisblad van het Havenbedrijf: Thuishaven. We vinden het geweldig dat medewerkers van het Havenbedrijf, Sophia, Erique, Sanne en Jelle, hebben besloten mentor te worden bij Stichting B for You.

Niet alleen zijn ze zeer waardevol voor hun mentees, maar ze zijn ook bereid om hun verhalen over het mentorschap te delen, onder meer met hun collega’s. In het artikel dat verscheen in Thuishaven vertelt Sophia over haar mentee: “We gaan bijvoorbeeld naar het Klimbos en dan maken we de klimroute steeds een beetje moeilijker. Zo ziet ze dat ze uitdagingen aan kan; dat is mooi om te zien. Maar het is voor jezelf ook een leerschool; je gaat toch over veel dingen anders denken.”

We vinden het mooi dat het Havenbedrijf Rotterdam ruimte biedt aan medewerkers om vrijwilligerswerk te doen en dat we vanuit het bedrijf zoveel ondersteuning krijgen!