De zomer is begonnen!!

naturalis_kleindierengaarde-blijdorp-logo1

Speciaal voor mentoren!

Wij hebben kaarten gekregen voor de ZOOmeravonden bij Diergaarde Blijdorp van de Rabobank. Je kunt kiezen voor woensdag 13 juli of woensdag 24 augustus. De kaarten kunnen op één van deze avonden worden gebruikt. Deze kaarten zijn geldig van 16:00 tot 21:30 uur.

Het nieuwe verzamelboek van Freek Vonk met de dino plaatjes is bij veel kinderen een hit! Wij hebben van museum Naturalis te Leiden vrijkaarten gekregen voor een bezoek. De kaarten zijn tot 31 juli 2016 geldig voor een regulier bezoek.

Wil je kaartjes Blijdorp en/of Naturalis! Ze zijn af te halen op ons kantoor. Kom langs of bel ons op 010-2857825 voor een afspraak.