Samenwerking Ahoy en Benefits for KidsAhoy directeur Jos van der Vegt heeft onlangs zijn medewerking aan ons mentorproject toegezegd. Deze toezegging houdt onder meer in dat wij de mogelijkheid geboden krijgen om mentoren en mentee’s vrijkaarten te kunnen geven voor evenementen die leuk zijn voor onze mentees.

Wij zijn zeer verheugd met deze nieuwe samenwerking omdat wij hierdoor in staat zijn om mentoren enigzins tegemoet te komen in de kosten die gemaakt worden ten behoeve van de activiteiten. De afgelopen weken hebben wij de musical HAIR en Disney On Ice kunnen bezoeken. Beiden voorstellingen waren totaal verschillend. De animo onder mentoren en mentee’s was enorm. Meer dan 100 kaarten zijn inmiddels verstrekt aan Benefits for Kids deelnemers. Wij willen de heer Van der Vegt & Ahoy Rotterdam dan ook hartelijk bedanken voor zijn medewerking.