opening tentoonstelling kroonappelsIn 2013 heeft Benefits for Kids meegedaan aan de verkiezing van de Kroonappels van het Oranje Fonds. Nu reist de tentoonstelling met alle finalisten door Nederland en daarin zijn wij ook te bewonderen! De tentoonstelling is op dinsdag 4 maart geopend bij Vrijwilligerswerk Rotterdam in de Centrale Bibliotheek door Marijke en Michael samen met wethouder Louwes. De tentoonstelling is tot en met donderdag 27 maart te bezoeken. Op dinsdag 25 maart zijn wijzelf van 10.00 tot 15.00 uur aanwezig om te vertellen over de ervaringen die we hebben opgedaan tijdens de verkiezing van de Kroonappels en uiteraard om mentoren te werven! Dus ben je in de buurt, kom ook even langs!