Ons &U-Meidentraject loopt bijna op zijn eind en de voorbereidingen om dit feestelijk af te sluiten zijn in volle gang!
De coaches zijn met het idee gekomen om alle talenten te bundelen en wat dat oplevert, laten wij graag op onze benefietavond zien!

In wijkgebouw De Banier organiseren wij op vrijdag 06 juni a.s. een gezellige avond met muziek en dans, door de meiden en coaches opgevoerd! Ook zijn de schildertalenten van de meisjes en coaches aangesproken en hebben zij schilderijen gemaakt die worden geveild op deze avond. Tijdens de veiling kunt u bieden op deze kunstwerken. De opbrengst is bedoeld voor een leuk dagje uit voor de coaches en meiden. Zij sluiten dan op deze manier de afgelopen leerzame periode af.

Wij nodigen u van harte uit om op deze avond aanwezig te zijn en mee te bieden op de schilderijen. De coaches en meiden hopen zo een mooi eind bedrag bij elkaar te krijgen.

Wij kijken er naar uit veel mensen te ontmoeten op vrijdag 6 juni! Binnenkort leest u hier meer over het programma of volg &U Meiden op Facebook