Mentorprogramma Benefits for Kids is momenteel heel populair, wij krijgen meer aanmeldingen van kinderen dan verwacht. De stroom van aanmeldingen die op gang is gekomen, na de invoer van het Nieuw Rotterdams Jeugdstelsel, is voor onze stichting niet te behappen. Dit betekent dat de wachttijd om aan een mentor gekoppeld te worden langer is dan gebruikelijk. Wij hebben besloten dat we tijdelijk een pas op de plaats maken en niet alle aanmeldingen kunnen aannemen.

Voor iedere mentee die aangemeld wordt hebben wij een geschikte mentor nodig en het aantal beschikbare mentoren loopt momenteel achter bij het aantal aangemelde mentees. Wij zijn afhankelijk van mentoren, die dat op vrijwillige basis doen. Onze aandacht richt zich nu dan ook in de eerste plaats op het werven van mentoren.
Uiteraard proberen wij zo snel mogelijk een mentor te vinden voor de aangemelde kinderen, maar hoe lang dat duurt kunnen we nu niet aangeven.

Aanmeldingen van kinderen uit gemeente Maassluis worden wel in behandeling genomen.
Voor vragen kunt u ons uiteraard bereiken per mail of telefonisch 010 – 285 78 25.

bfk-footer-logo           bfg-footer-logo

Wij willen dat kinderen ontdekken waar ze goed in zijn, hun plekje vinden in de maatschappij en plezier hebben in het leren van nieuwe dingen. Daarom zien wij het als ons ideaal, en morele en sociale plicht, om hieraan een steentje bij te dragen. Kinderen zijn onze toekomstige uitvinders, trendsetters, en deskundigen. Dat is toch iets waar jij je ook voor wilt inzetten!