De stichting BforYou deelt al jaren haar kennis om mentoring te laten groeien. Het afgelopen jaar zijn we daarom steeds meer bezig met het verzorgen van trainingen en workshops voor externe partijen. Wij delen daarmee onze expertise die is ontwikkeld in de 13 jaar waarin wij inmiddels actief zijn. Deze expertise delen wij graag met beginnende maar ook met ervaren projecten. Stichting BforYou verzorgt drie verschillende workshops:

• Samenwerking met het bedrijfsleven;
  • De start van een mentorprogramma;
  • Training van mentoren.

Doel van de eerst genoemde workshop is om deelnemers inzicht te geven in onze werkwijze bij het betrekken van het bedrijfsleven bij mentorprogramma’s en hen een theoretisch kader hiervoor aan te reiken. We verzorgen deze workshop graag in combinatie met de tweede waarin de praktijk van een mentorprogramma wordt behandeld, incl. de kansen, valkuilen, politiek rond een project, samenwerkingen, bedrijfsvoering kant en communicatie m.b.t. het project.
Beide workshops worden op aanvraag georganiseerd, open inschrijvingen worden tweemaal per jaar op onze website en via social media aangekondigd. De workshops gaan door bij een minimale grootte van 6 deelnemers. Daarnaast kunt u ons uiteraard ook benaderen voor eventuele adviesgesprekken.

Veel ervaring heeft BforYou ook met de training voor mentoren. Doel van deze basistraining is de mentoren voldoende handvatten te geven om als mentor aan de slag te kunnen. Uiteraard is de basistraining ook op maat te verzorgen voor uw organisatie.

Heeft u interesse in onze diensten of wilt u meer informatie? Neemt u dan contact op per mail of telefonisch 010-2857825.

Aan de workshops is een bijdrage van € 75,- p.p. verbonden. Het eerste uur van een adviesgesprek is gratis.