Het &U Meidenproject is in juni feestelijk afgerond met verschillende activiteiten. In mei zijn de coaches en meisjes begonnen met schilderworkshops. Onder leiding van Michel van der Sanden en Jeroen hebben de meiden prachtige kunstwerken gemaakt. Deze kunstwerken zijn tijdens de Benefietavond op 6 juni jl. vakkundig geveild door een van onze mentoren, Job Salters. De veiling heeft € 800,= opgebracht! De coaches en meiden hebben deze avond mede georganiseerd en heerlijke hapjes verzorgd. De veiling vond plaats in de Nieuwe Bannier en is gesponsord door Stichting Noord Plus. Het bedrijf MijnAccountantskantoor heeft het eerste bod uitgebracht en ook de Soroptimisten hebben een schilderij gekocht. Met de opbrengst is afsluitend een uitje georganiseerd naar Duinrell op zaterdag 21 juni. Met veel plezier hebben zij zo met elkaar het meidenproject afgerond.

Start Benefits for Girls

Momenteel zijn we bezig met de werving van meisjes en mentoren voor het nieuwe meidenproject. Dat heet voortaan voor de herkenbaarheid i.p.v. &U Meiden, Benefits for Girls. In september zal het van start gaan en loopt door tot juli 2015.

collage