Op 18 april jl. heeft de finaledag van de Kroonappels van het Oranje Fonds plaatsgevonden, helaas is de keuze niet op Benefits for Kids gevallen. Het gehele traject vonden wij ontzettend leuk en Marijke en Michael hebben een fantastische dag gehad tijdens de presentaties op 18 april. Voor de finale heeft het Oranje Fonds een mooi filmpje gemaakt over Benefits for Kids waarbij twee mentoren en hun mentees een bezoek hebben gebracht aan onze nieuwe partner het SS Rotterdam. Graag maken we van de gelegenheid gebruik om hen allen te bedanken voor de medewerking. Het resultaat is terug te zien via het Oranje Fonds kanaal op You Tube.

Uitreiking

Tijdens de uitreiking van de prijzen en de Appeltjes van Oranje aan de winnende initiatieven op 16 mei as. zal Benefits for Kids aanwezig zijn. Wij feliciteren alvast de drie winnaars: Stichting Stadstuin Emma’s Hof, Best Buddies Nederland en Stichting Manteling!
Ons land is rijk aan mooie sociale initiatieven en wij zijn er trots op hier onderdeel van te zijn! De 60 finalisten zullen de komende periode als tentoonstelling door het land reizen en uiteraard leest u binnenkort op onze website wanneer de tentoonstelling in regio Rotterdam te zien is!