Jaarverslag en infographic 2020

Wat een bijzonder jaar hebben we meegemaakt! Voor het eerst in Nederland werd een lockdown als maatregel ingevoerd. Dit had grote invloed op onze mentorkoppels, maar ook op onze medewerkers, organisatie en partners.

Maar als alle zekerheden wegvallen, komt de creativiteit los. B for You heeft alles uit de kast gehaald om haar mentorkoppels te steunen. En ook de koppels zelf kwamen met ludieke ideeën om de match inhoud te geven. Hierdoor konden de meeste matches doorgaan, zij het op een andere manier, en konden ook nieuwe matches worden gemaakt.

Ondanks alle belemmeringen is er veel gebeurd in 2020 en zijn er ook verrassende ontwikkelingen geweest. Dat leest u in ons jaarverslag 2020, dat u kunt downloaden op de pagina Publicaties. Daar staat ook de infographic met een weergave van onze cijfers in grafieken. Wilt u daar de papieren versie van ontvangen? Stuur dan een mailtje naar info@stichtingbforyou.nl.