Marathon van Rotterdam: wij waren erbij!

7 april, 8.30 uur…
Onze Cor staat klaar met de startbewijzen van het team van B for You dat de kwartmarathon gaat lopen. Een team dat bestaat uit mentoren, onze eigen Eefje en Maureen en de zoon met vrienden van onze Marijke.

In totaal hebben 25 mensen de kwart of de hele marathon gelopen in de paarsgekleurde shirts van B for You.

Enkele supporters

Van Loonstrokie ontvingen we het mooie bedrag van 750 euro. Kijk vooral ook op de facebookpagina van Loonstrokie. Winnifred Dielen, vrouw van eigenaar Gerrit van Loonstrokie, heeft ons enorm geholpen met het vergroten van onze naamsbekendheid. Zij schreef onder meer over onze marathon op haar website Typisch Winnifred en op haar website over de Rotterdamse marathon.

En ook het team van MijnAccountantskantoor heeft een mooie financiële bijdrage geleverd. Op hun Facebookpagina staan leuke posts over ons marathonteam en ‘hun’ Stefan, die de hele marathon liep in een BforYou-shirt.

Bekendheid vergroten
Het idee was de zichtbaarheid van B for You te vergroten in de stad Rotterdam door mentoren en fans van B for You in een herkenbaar shirt te laten lopen. Omroepers van de marathon hebben tijdens het evenement een aantal keren onze naam genoemd.

Daarnaast hebben enkele van onze lopers samen gelopen, waardoor wij toch opvielen tussen de 15.000 mannen en vrouwen die de kwartmarathon hebben gelopen. Door dit alles is het zeker gelukt om onszelf zichtbaar te maken in Rotterdam.

Meer foto’s van de renners kun je hier vinden

PS Wij worden heel blij van iedereen die ons financieel wil ondersteunen. De tijdelijke donatielink blijft nog actief tot en met 15 april: Whydonate.