Mooie opbrengst ‘Benefits-show’

Tijdens een wervelende show in Kantine Walhalla op Katendrecht is een bedrag van € 27.790 opgehaald voor mentorprogramma’s van onze stichting B for You’. Dit was mogelijk dankzij de inzet van een tiental artiesten, vele vrijwilligers en zo’n 100 betalende bezoekers die B for You  een warm hart toedragen. Aanleiding vormde het 15-jarig bestaan van onze organisatie.  Met de opbrengst van deze ‘Benefits-show’ is het mogelijk extra koppels een jaar lang bij elkaar te brengen.

Sterrenmix: gevestigd en jong talent

Tijdens de speciale avond trad een keur van artiesten op voor het goede doel. Geheel in lijn met het karakter van onze mentorprogrammas waren er niet alleen optredens van bekende artiesten als Ruth Jacott, Dina Medina, Andre Heuvelman, Tasha’s World en Jared Hiwat, maar werd het podium ook betreden door aanstormend talent. Zo waren er optredens van Hip Hoppers ‘La Familia’ en ‘Afrocrew’. Stand-up comedian Tim Hartog en spoken word artist YMP zorgden voor het spreekwoordelijke verbale zout in de pap, met hier en daar ook wat peper.

Volleerde Veilingmeesters

De presentatie van de avond met een Benefiet-veiling, quiz en loterij werd deze avond verzorgd door een gelegenheidsduo: de gepokt en gemazelde entertainer John Buijsman werd geassisteerd door side-kick Jussara Viera dos Reis Borges. De laatste is een mentee in een mentorprogramma en gaf gelijk een briljant visitekaartje af met haar ambitie om ‘de beste presentatrice / presentator van Nederland’ te worden.