Het begon allemaal zo simpel met een paar kinderen die gematcht werden aan vrijwillige mentoren. In 2002 werd de stichting BforYou opgericht. Ondertussen hebben we honderden kinderen gematcht via Benefits for Kids en is een speciaal programma Benefits for Girls opgezet. Al die kinderen hebben mooie stappen vooruit gezet en hun talenten verder ontwikkeld.

“Show your talent” is het thema, met optredens van onze mentees met acrobatiek van B4Company, Circus Rotjeknor en het HipHopHuis. Inspirerende verhalen van “onze” NBA-sterbasketballer Francisco Elson en Burgemeester Aboutaleb. Een veiling van prachtige schilderijen gemaakt door onze mentees en een prijsuitreiking! Een aantal mentees heeft zich op een bijzondere manier ontwikkeld. Zij worden extra in “de spotlight” gezet, en kunnen een mooie prijs winnen waarmee zij hun talenten verder kunnen ontwikkelen. De prijs is beschikbaar gesteld door Mazars en wordt uitgereikt door Burgemeester Aboutaleb. Na de prijsuitreiking gaat het feest door met een DJ en er zijn hapjes en drankjes voor iedereen.

Wanneer? Zondag 16 november van 15.00 – 20.00 uur
Waar? de Schiecentrale, Sint Jobsweg 116, aangeboden door Men at Work.
Je bent van harte welkom. Aanmelden via feest@benefitsforkids.nl. Meer informatie: 010 – 285 78 25.

bfk-footer-logo           bfg-footer-logo

Wij willen dat kinderen ontdekken waar ze goed in zijn, hun plekje vinden in de maatschappij en plezier hebben in het leren van nieuwe dingen. Daarom zien wij het als ons ideaal, en morele en sociale plicht, om hieraan een steentje bij te dragen. Kinderen zijn onze toekomstige uitvinders, trendsetters, en deskundigen. Dat is toch iets waar jij je ook voor wilt inzetten!