Drie jonge enthousiaste (oud) studenten hebben stichting BforYou benaderd met een mooi idee.
Voor hun nieuwe uitdaging, 1600 km fietsen van Rotterdam naar Barcelona, zochten zij een goed doel om te laten sponsoren. Hun speurtocht bracht ze bij het mentorproject BenefitsforKids van de stichting, omdat investeren in de jeugd en talentontwikkeling in Rotterdam iets is wat zij een zeer warm hart toedragen. Uiteraard hebben wij hun initiatief omarmt want zoveel passie en doorzettingsvermogen past uitstekend bij onze doelstelling en sluit goed aan bij ons 10-jarig jubileum jaar. Pascal, Randy en Sebastiaan gaan OP DE FIETS VAN ROTTERDAM NAAR BARCELONA. Zij vertrekken op woensdag 18 juli 2012 om 10.00u vanaf de Zwart Janstraat 107 te Rotterdam. In totaal wordt de route in 15 etappes gereden. Zij hopen op 3 augustus in Barcelona aan te komen.

Zij hebben wel uw hulp nodig om van hun sponsortocht niet alleen een sportief maar ook financieel een succes te maken. Daarom vragen wij u per etappe een bijdrage te doen, u kunt zelf kiezen hoeveel etappes u sponsort. Voor bedrijven is sponsoring mogelijk vanaf €100,- per etappe. Particulieren zijn vrij in het te kiezen bedrag. In ruil daarvoor helpt u BENEFITSFORKIDS en krijgt u elke dag een mail met een kort reisverslag van de gesponsorde etappe. Er is een eenmalig machtigingsformulier t.b.v. sponsoring op te vragen door middel van een mailtje naar info@benefitsforkids.nl.

Wil je direct storten dan kan dat op rekeningnummer 6187474 t.n.v. Stichting BforYou.