B-Day 2021

Mentees en mentoren genoten zichtbaar bij Fun Forest in het Kralingse Bos. Op zaterdag 16 oktober waren meer dan zestig kinderen en hun mentoren daarheen gekomen voor de jaarlijkse B-day van B for You. ‘s Morgens ging een groep klimmen in het Klimbos waar verschillende parcoursen zijn uitgezet. De eerste boom was nog redelijk makkelijk te beklimmen, maar hoe verder je kwam, hoe zwaarder het werd. De echte diehards hebben alle parcoursen afgelegd. De andere groep werd in kleinere groepen verdeeld. Deze groepjes namen het tegen elkaar op tijdens allerlei teambuildingsactiviteiten.

Na de lunch werden ‘s middags de rollen omgedraaid. Op die manier kon iedereen die dat wilde het complete programma meemaken. Op de foto’s zie je hoe iedereen genoot van deze mooie dag.

bfk-footer-logo                                 bfg-footer-logo .