flyer-uitnodiging-22-april

Op vrijdag 22 april organiseren de mentorkoppels van Benefits for Girls de derde editie van de veiling waar professionele foto’s geveild worden! Deze bijzondere foto’s zijn door de meiden zelf gemaakt, onder leiding van fotografen Mick Otten en Johannes Odé.

De mentorkoppels werken aan de vaardigheden, zelfvertrouwen en zelfredzaamheid van het meisje. Dit vanuit de gedachte dat alles mogelijk is met een steuntje in de rug. De opbrengst van de veiling wordt gebruikt voor een activiteit ter afsluiting. De mentorkoppels nemen zo afscheid na een leuke en leerzame periode. Hier willen we natuurlijk een topdag van maken en daar hebben we uw hulp bij nodig! Kom met ons meegenieten van de persoonlijke verhalen achter de foto’s. Alles onder het genot van een hapje en drankje. Zijn jullie erbij? Meld je aan!

Datum: vrijdag 22 april
Tijd: inloop vanaf 17:30 uur