Drie mooie filmpjes over het mentorschap leverde het op: de vlogwedstrijd die we uitschreven onder mentorkoppels van Stichting B for You. Het idee voor de wedstrijd kwam van een van onze mentoren, Babette. Zij deed een oproep aan alle actieve mentoren. Hierin benadrukte ze het belang van onze zichtbaarheid als het gaat om het werven van nieuwe mentoren.

Mooi resultaat op Facebook
Wat dat betreft hebben de filmpjes op Facebook zeker het gewenste resultaat opgeleverd: we hebben er in korte tijd zo’n 65 paginavolgers bijgekregen, de filmpjes zijn in totaal 132 keer gedeeld en hebben zo’n 30.000 mensen bereikt. Dat zijn mooie aantallen, maar we zijn vooral blij met het inkijkje dat de mentorkoppels hebben gegeven in het contact dat je als mentor en mentee met elkaar kunt hebben.

We hebben een winnaar!
Het filmpje met de meeste likes heeft uiteindelijk gewonnen en deze eer viel te beurt aan Michael en zijn mentor Sanne. De prijs hebben ze inmiddels opgehaald en er is ons beloofd dat er nog een vlog volgt over waaraan ze het prijzengeld hebben besteed. Dus: wordt vervolgd!

Bekijk ze allemaal
En natuurlijk willen we de mentorkoppels bedanken die de moeite hebben genomen een mooi filmpje te maken!

Klik hieronder door naar de filmpjes.
Vlog Michael en Sanne
Vlog Jay-jay en Roelof