Per 1 April 2011 is het mentorproject Benefits for Kids een samenwerking aangegaan met de Voetbal Academie Rotterdam. Wij zijn blij dat we onze krachten kunnen bundelen met als oog meer kinderen de mogelijkheid te bieden hun talenten verder te ontwikkelen. Wij doen dit beiden vanuit onze eigen invalshoek.

De Voetbal Academie Rotterdam is ondermeer actief op het gebied van individuele techniektraining voor kinderen.
Wij willen kinderen binnen ons mentorproject de mogelijkheid bieden om naast het reguliere verenigingsleven individueel actief te zijn op sportief gebied. Wij zijn van mening dat dit zal bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen.Voor meer informatie over de activiteiten van de Voetbal Academie Rotterdam.

Kijk op www.voetbalacademierotterdam.nl

bfk-footer-logo                                 bfg-footer-logo .

.      logo-mentoren010-footer . school-footer-logo-3

Kom op dinsdag 17 december naar onze eindejaarsbijeenkomst in Venture Café!
Lees het bericht onder de button en meld je aan via onze

BERICHT