De samenleving is in verandering, de overheid stoot meer taken af, de civil society pakt steeds meer op. Steeds meer organisaties zoeken samenwerking met het bedrijfsleven en benaderen fondsen voor mogelijke financiering. Een van de fondsen, het Oranje Fonds, stimuleert ook dat organisaties elkaar voorzien van informatie en hun kennis met elkaar delen. In dat kader bent u van harte uitgenodigd voor een van onze gratis workshops: Samenwerking met het bedrijfsleven op maandag 23 september vanaf 13.30 uur op de Zwart Janstraat 107 te Rotterdam.

Doel is om u inzicht te geven in onze werkwijze bij het betrekken van het bedrijfsleven bij onze mentorprojecten, en u een theoretisch kader hiervoor aan te reiken. Daarbij is voldoende gelegenheid om vragen te stellen of eigen voorbeelden te delen. Doelgroep voor deze workshop zijn collega mentor/maatjesprogramma’s en sociale initiatieven.

Voor meer informatie download u hier het programma. Meld u nu aan per mail of telefonisch 010 – 285 78 25.