Doneer Aan B for You

Er zijn meerdere mogelijkheden om onze organisatie en programma’s te ondersteunen. Hierbij kan gedacht worden aan sponsoring in de vorm van financiële middelen. Daarom zijn wij geregistreerd bij het Kenniscentrum Filantropie en kunnen er donaties worden gedaan. Zo kunnen we transparantie bieden aan iedereen die meer wil weten over ons en de werkwijze. Wij zijn blij met iedere vorm van ondersteuning!

Sponsor het B for You Superteam!

Het is momenteel ook mogelijk om het B for You Superteam te sponsoren. Op 4 en 5 april lopen zij voor ons tijdens de Marathon van Rotterdam. Wil je hier meer over weten? Ga dan naar de Whydonate-pagina.

Ja ik wil doneren!

bfk-footer-logo                                 bfg-footer-logo .