Over Benefits for Kids

Het mentorprogramma Benefits for Kids van de Stichting B for You is een belangrijk programma voor kinderen en tieners in de leeftijd van 8 t/m 14 jaar en bestaat al sinds 2001. Sinds de start hebben we met veel plezier succesvolle mentorkoppels gemaakt in Rotterdam. Met trots kunnen we nu zeggen dat we dit ook in Schiedam, Vlaardingen en Maassluis doen!

Mentoring is inmiddels een begrip in Nederland en wij gebruiken het de laatste vijftien jaar om talenten te ontwikkelen bij kinderen. De reden dat het zo populair is, is omdat het laagdrempelig is en effectief. Het wordt steeds meer toegepast in het onderwijs en bij sociale achterstandsbestrijding. Dankzij ons mentorprogramma kunnen wij contacten leggen tussen het bedrijfsleven in de stad, het onderwijs en het maatschappelijk middenveld. Stichting B for You is een van de belangrijke pioniers op dit gebied en is daarvoor ook meerdere malen genomineerd. We staan inmiddels bekend als deskundig en creatief, en daar zijn we trots op!

Benefits for Kids is altijd op zoek naar gedreven mentoren die kinderen kunnen motiveren en kansen voor hen weten te creëren!