Eindejaarsbijeenkomst 2023!

Van geslaagde mentorbijeenkomsten, de impactvolle inzamelingsactie van Geertruida, en de BforYou BBQ tot inspirerende masterclasses, het lintje voor Wilma, de Kerstpakketten actie, de bday, en onze recente eindejaarsbijeenkomst op 15 december – elk evenement heeft een blijvende indruk achtergelaten op onze levendige community ✨.

Tijdens de eindejaarsbijeenkomst op 15 december kwamen we samen en blikten we terug en vooruit onder het genot van heerlijk Surinaams eten.

Met de steun van JLL hebben we opnieuw 15 laptops kunnen uitreiken aan onze getalenteerde mentees. In ruil hiervoor hebben wij weer erg mooie, leuke en creatieve filmpjes en Powerpoints ontvangen!

Niet alleen heeft JLL ons opnieuw laptops geschonken, maar wij hebben ook een genereuze bijdrage mogen ontvangen van hen, bedankt! Ook de Rabobank heeft ons in het zonnetje gezet met een mooie donatie voor ons programma Benefits for Girls. Dit zullen wij inzetten om nog meer meiden in en rondom Rotterdam te ondersteunen en extra vitamine (A)andacht te schenken! 🎁🙌 Een van onze mentees heeft zelfs uit eigen werk voorgelezen, een mooi, leuk en inspirerend verhaal over haar ervaring van het mentorschap.

Een speciaal bedankje aan jou! Onze mentoren, mentees, ambassadeurs, donateurs en partners voor het afgelopen jaar. Proost Op naar een nieuw jaar vol kansen en avonturen -2024, we zijn er klaar voor! 🥂

Bekijk de foto’s op onze fotogalerij en geniet mee!

B-day 2023