Eindejaarsbijeenkomst 2023!

Van geslaagde mentorbijeenkomsten, de impactvolle inzamelingsactie van Geertruida, en de BforYou BBQ tot inspirerende masterclasses, het lintje voor Wilma, de Kerstpakketten actie, de bday, en onze recente eindejaarsbijeenkomst op 15 december – elk evenement heeft een blijvende indruk achtergelaten op onze levendige community ✨.

Tijdens de eindejaarsbijeenkomst op 15 december kwamen we samen en blikten we terug en vooruit onder het genot van heerlijk Surinaams eten.

Een speciaal bedankje aan jou! Onze mentoren, mentees, ambassadeurs, donateurs en partners voor het afgelopen jaar. Proost Op naar een nieuw jaar vol kansen en avonturen -2024, we zijn er klaar voor! 🥂