Koninklijke onderscheiding voor Wilma Gillis-Burleson

Wij zijn trots op onze directeur-bestuurder, Wilma Gillis-Burleson, die op woensdagochtend 26 april is benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Zij ontving deze Koninklijke onderscheiding voor haar grote inzet voor diverse maatschappelijke organisaties. Burgemeester Ahmed Aboutaleb van de gemeente Rotterdam reikte de onderscheiding uit tijdens de Algemene Gelegenheid 2023, beter bekend als de ‘Lintjesregen’, in de Burgerzaal van het stadhuis van Rotterdam.

Betrokken bestuurder met een groot sociaal hart

Als oprichtster en directeur/bestuurder van Stichting B for You zet zij zich via mentorprogramma’s al 21 jaar in voor jongeren tussen de 6 en 16 jaar uit Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen en Maassluis die door diverse omstandigheden een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Naast haar goede werk voor Stichting B for You, zet ze haar groot maatschappelijk (ondernemers)hart al jarenlang in voor tal van maatschappelijke organisaties.