Benefits for Kids is trots op wat zij bereikt heeft in de afgelopen 11 jaar. Vandaar dat we ons hebben aangemeld voor de actie Kroonappels van het Oranje Fonds, speciaal georganiseerd ter gelegenheid van de aankomende inhuldiging. Het Oranje Fonds is op zoek naar de mooiste, beste, succesvolste en leukste sociale initiatieven. Voor de uiteindelijke winnaars is er € 50.000,= beschikbaar én een Appeltje van Oranje.

Kroonappels Oranje Fonds

Na de eerste stemronde ging Benefits for Kids in Rotterdam door naar de regioverkiezingen in de categorie Helpende Hand. Winnende initiatieven uit andere regio’s mochten op ons stemmen, en dat hebben ze flink gedaan! Benefits for Kids is door naar de landelijke finale! Er volgt nu een traject van voorbereiden en promoten en op 18 april is een landelijke bijeenkomst. Wij gaan ons inzetten om deze finale te winnen en deskundigen overtuigen dat dit prachtige initiatief moet winnen! Heeft u ook op ons initiatief gestemd in de eerste ronde? Dan willen wij u bij deze hartelijk danken voor uw steun! Wij houden u op de hoogte van de vorderingen.