Op woensdag 24 april vanaf 18:30 uur zal de volgende kennismeeting van Benefits for Kids plaatsvinden.
Deze meeting wordt door BforYou georganiseerd om de mentoren en coaches handvatten te geven. BforYou vindt het van belang om mentoren te ondersteunen met kennis over diverse thema’s die de kwaliteit van het mentorschap kunnen verhogen, maar hecht ook evenveel belang aan de inbreng van de mentoren zelf over het thema. Het onderwerp Ouderbetrokkenheid staat deze avond centraal. Onze ervaring is dat hun betrokkenheid noodzakelijk is voor een goed verloop van een match. Stagiaire Jyotika Tikai is bezig met een onderzoek naar dit onderwerp en zij heeft in gesprek met de ouders al heel wat tips & tricks verzameld. De kennismeeting is niet alleen een moment om kennis op te doen maar ook kennis te delen. Als mentor breid je jouw netwerk uit door kennis te maken en ervaringen te delen met collega mentoren. Het tweede gedeelte is hiervoor in gericht.

Datum: Woensdag 24 april
Tijd: 18:00 uur – inloop met broodjes
18:30 uur – start meeting (themapresentatie 15 minuten gevold door discussie)
19:15 uur – netwerk